Μετάβαση στο περιεχόμενο

Τα φρούτα που έχουν τη λιγότερη περιεκτικότητα σε ζάχαρη

Δημοσιεύθηκε: 20 Ιουλ 2021, 23:40 0

σχετικα αρθρα

Τα 4 τρόφιμα που έχουν περισσότερο κάλιο από την μπανάνα

Η ενυδάτωση και η πρόσληψη ηλεκτρολυτών είναι πολύ σημαντική υπόθεση κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού ειδικά αν είμαστε σωματικά δραστήριοι. Όταν ιδρώνουμε, χάνουμε... Χθες 19:22

Κεράσια: Τα οφέλη που προσφέρουν στην υγεία μας

Τα κεράσια εκτός από πεντανόστιμα φρούτα έχουν πολλά και οφέλη για την υγεία μας. Μάλιστα, τα κεράσια μπορούμε να τα βρούμε στην αγορά μέχρι αρχές Αυγούστου και... 26 Ιουλ 2021, 22:31

Βρετανία: Εξετάζεται φόρος σε αλάτι και ζάχαρη κατά της παχυσαρκίας

Δεν είναι η πρώτη φορά -ίσως ούτε η τελευταία, όπως προδικάζουν ορισμένοι- που η βρετανική κυβέρνηση ετοιμάζεται για «πόλεμο» κατά της παχυσαρκίας. Εδώ και τρεις... 18 Ιουλ 2021, 14:30

Τα φρούτα κατά κανόνα περιέχουν αρκετή ζάχαρη και πολλοί είναι αυτοί που αναζητούν αυτά με τη λιγότερη για μία καλύτερη διατροφή.

Την ίδια στιγμή, όσοι έχουν διαβήτη θέλουν να μάθουν ποια φρούτα θα έχουν τη μικρότερη επίδραση στο σάκχαρό τους.

Τα φρούτα με λιγότερη ζάχαρη:

Τα λεμόνια και τα λάιμ

Έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη C. Δεν περιέχουν πολύ ζάχαρη (μόνο 1-2 γραμμάρια ανά λεμόνι) και αποτελούν την τέλεια προσθήκη σε ένα ποτήρι νερό για γεύση και για να περιορίσετε την όρεξή σας.

Τα σμέουρα

Με μόνο πέντε γραμμάρια -λίγο περισσότερο από ένα κουταλάκι του γλυκού- ζάχαρη ανά μερίδα (1 κούπα) και πολλές φυτικές ίνες, τα σμέουρα είναι ένα από τα πολλά καταπληκτικά μούρα στην λίστα αυτή.

Οι φράουλες

Οι φράουλες έχουν εκπληκτικά χαμηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη, παρά το γεγονός ότι έχουν τόσο γλυκιά γεύση. Ένα φλιτζάνι ωμές φράουλες έχει περίπου επτά γραμμάρια ζάχαρη μαζί με πάνω από το 100% της συνιστώμενης ημερήσιας πρόσληψης βιταμίνης C.

Τα βατόμουρα

Τα βατόμουρα έχουν επίσης μόνο επτά γραμμάρια ζάχαρη ανά φλιτζάνι. Επίσης, έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε αντιοξειδωτικά καθώς και φυτικές ίνες.

Τα ακτινίδια

Επί της ουσίας και τα ακτινίδια ανήκουν στην οικογένεια των μούρων. Είναι πλούσια σε βιταμίνη C και έχουν λίγη ζάχαρη: μόλις 6 γραμμάρια ανά ακτινίδιο.

Τα γκρέιπφρουτ

Ένα άλλο εσπεριδοειδές που περιλαμβάνεται στη λίστα είναι το γκρέιπφρουτ. Αν και τα γκρέιπφρουτ σίγουρα δεν έχουν γλυκιά γεύση, είναι καλή προσθήκη στο πρωινό σας με μόνο 9 γραμμάρια ζάχαρη ανά μισό γκρέιπφρουτ μεσαίου μεγέθους.

Το αβοκάντο

Ένα ολόκληρο ωμό αβοκάντο έχει μόνο ένα γραμμάριο ζάχαρη. Ωστόσο, τα αβοκάντο περιέχουν μεγάλες ποσότητες λιπαρών, τα οποία είναι μεν καλά λιπαρά, αλλά θέλουν προσοχή αν κάνετε δίαιτα.

Τα καρπούζια

Και όμως, το καρπούζι έχει χαμηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη. Ένα ολόκληρο φλιτζάνι καρπούζι σε κύβους έχει κάτω από 10 γραμμάρια ζάχαρη. Ένα πλεονέκτημα της κατανάλωσης καρπουζιού είναι πως αποτελεί μια εξαιρετική πηγή σιδήρου.

Τα πεπόνια

Τα πεπόνια οφείλουν το πορτοκαλί χρώμα τους σε υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη Α. Ένα φλιτζάνι πεπονιού περιέχει λιγότερο από 13 γραμμάρια ζάχαρη.

Τα πορτοκάλια

Τα πορτοκάλια είναι ένας άλλος πολύ καλός τρόπος για να απολαύσετε ένα γλυκό σνακ χωρίς όλες τις θερμίδες και τη ζάχαρη, ενώ ταυτόχρονα ενισχύετε την πρόσληψη βιταμίνης C. Ένα τυπικό πορτοκάλι έχει περίπου 12 γραμμάρια ζάχαρη ανά φρούτο και λιγότερες από 70 θερμίδες.

Τα ροδάκινα

Τα ροδάκινα μπορεί να είναι απίστευτα γλυκά, αλλά περιέχουν λιγότερο από 13 γραμμάρια ζάχαρη ανά ένα μεσαίου μεγέθους φρούτο.

Πηγή: iatropedia.gr

Το άρθρο Τα φρούτα που έχουν τη λιγότερη περιεκτικότητα σε ζάχαρη εμφανίστηκε πρώτα στο Thes.

Δες όλες τις τελευταίες ειδήσεις που σε αφορούν, από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο Huli Ειδήσεις

Διατροφή ΖΑΧΑΡΗ ΦΡΟΥΤΑ

σχετικα αρθρα

Τα 4 τρόφιμα που έχουν περισσότερο κάλιο από την μπανάνα

Η ενυδάτωση και η πρόσληψη ηλεκτρολυτών είναι πολύ σημαντική υπόθεση κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού ειδικά αν είμαστε σωματικά δραστήριοι. Όταν ιδρώνουμε, χάνουμε... Χθες 19:22

Κεράσια: Τα οφέλη που προσφέρουν στην υγεία μας

Τα κεράσια εκτός από πεντανόστιμα φρούτα έχουν πολλά και οφέλη για την υγεία μας. Μάλιστα, τα κεράσια μπορούμε να τα βρούμε στην αγορά μέχρι αρχές Αυγούστου και... 26 Ιουλ 2021, 22:31

Βρετανία: Εξετάζεται φόρος σε αλάτι και ζάχαρη κατά της παχυσαρκίας

Δεν είναι η πρώτη φορά -ίσως ούτε η τελευταία, όπως προδικάζουν ορισμένοι- που η βρετανική κυβέρνηση ετοιμάζεται για «πόλεμο» κατά της παχυσαρκίας. Εδώ και τρεις... 18 Ιουλ 2021, 14:30

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Τα 4 τρόφιμα που έχουν περισσότερο κάλιο από την μπανάνα

ΚΑΛΙΟ Η ενυδάτωση και η πρόσληψη ηλεκτρολυτών είναι πολύ σημαντική υπόθεση κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού ειδικά αν είμαστε σωματικά δραστήριοι. Όταν ιδρώνουμε, χάνουμε... Χθες 19:22

Καύσωνας: Πόσα ποτήρια νερό πρέπει να πίνουμε για κάθε 30 λεπτά που είμαστε έξω

ΚΑΥΣΩΝΑΣ Οταν μιλάμε για το self-care γνωρίζουμε ότι οι περισσότερες πρακτικές ευεξίας επηρεάζονται τόσο από προσωπικές μας επιλογές όσο και από τις εξωτερικές εποχιακές... 29 Ιουλ 2021, 23:45

Τρόφιμα που είναι πλούσια σε πρωτεΐνη

ΠΡΩΤΕΙΝΗ Όταν ακούμε την λέξη πρωτεΐνη το πρώτο πράγμα που μας έρχεται στο μυαλό είναι το κρέας, καθώς όντως ορισμένες ζωικές πηγές περιέχουν μερικές από τις ποιοτικότερες... 28 Ιουλ 2021, 23:32

Ρίγανη: Ποιες είναι οι θεραπευτικές της ιδιότητες

ΡΙΓΑΝΗ Η ρίγανη είναι ένα φυτό που χρησιμοποιείται εδώ και χιλιάδες χρόνια στην μαγειρική και την ιατρική. Η ρίγανη είναι ένα μαγειρικό και φαρμακευτικό βότανο που ανήκει... 27 Ιουλ 2021, 23:59

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

Δεν έχει σχολιάσει κανείς αυτό το άρθρο. Γράψε το πρώτο σχόλιο...

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

* Υποχρεωτικά πεδία  •  Απομένουν 2500 χαρακτήρες

ροη ειδησεων

Τεντόγλου: «Νιώθω τυχερός, γιατί οι 5 πρώτες προσπάθειες ήταν… χάλια»

Χρυσός Ολυμπιονίκης είναι πλέον ο Μίλτος Τεντόγλου. Ο Μίλτος Τεντόγλου συγκλόνισε όλη την Ελλάδα με το έκτο και τελευταίο άλμα του στον τελικό του μήκους, που του... 19‘ πριν

Παγώνη: «Δύσκολος ο φετινός χειμώνας εάν οι εμβολιασμοί δεν ξεπεράσουν το 80%»

Με τη μετάλλαξη Δέλτα να έχει σαρώσει τη χώρα, η Ματίνα Παγώνη έκρουσε τον κώδωνα του κινδύνου για τους ανεμβολίαστους άνω των 50 ετών και ειδικά για όσους έχουν... 32‘ πριν

Φωταγωγούνται για τον Τεντόγλου τα Γρεβενά!

Ο Μίλτος Τεντόγλου στέφθηκε χρυσός πρωταθλητής και η ιδιαίτερη πατρίδα του, τα Γρεβενά, γιορτάζουν! Ετσι, το δημαρχείο Γρεβενών θα παραμείνει φωταγωγημένο για τις... 45‘ πριν

Τεράστια ζημιά στην Αχαΐα – Πάνω από 3000 στρέμματα καμένα

Αχαΐα: Τεράστια ζημιά άφησε πίσω της η φωτιά. Οι καμένες περιοχές στην Αχαΐα ξεπερνούν σε έκταση τα 3000 στρέμματα, σύμφωνα με τις εικόνες του ευρωπαϊκού... 1 ώρα πριν

Ολυμπιακοί Αγώνες: Πανηγυρικά στα ημιτελικά η Εθνική Πόλο!

Ολυμπιακοί Αγώνες: Πανηγυρικά εξασφάλισε η εθνική υδατοσφαίρισης των ανδρών την πρώτη θέση στον Α΄ όμιλο του τουρνουά του Τόκιο. Το αντιπροσωπευτικό συγκρότημα... 1 ώρα πριν

Δείτε ακόμα

Κεράσια: Τα οφέλη που προσφέρουν στην υγεία μας

ΚΕΡΑΣΙΑ Τα κεράσια εκτός από πεντανόστιμα φρούτα έχουν πολλά και οφέλη για την υγεία μας. Μάλιστα, τα κεράσια μπορούμε να τα βρούμε στην αγορά μέχρι αρχές Αυγούστου και... 26 Ιουλ 2021, 22:31

Χωριάτικη σαλάτα: Το ελληνικό superfood!

ΣΑΛΑΤΑ Ποιος δεν αγαπάει τη χωριάτικη σαλάτα και ποιος δεν την απολαμβάνει, τόσο για την υπέροχη γεύση της όσο και για τα πλούσια διατροφικά της οφέλη. Η χωριάτικη σαλάτα... 25 Ιουλ 2021, 18:46

Αυτές οι τροφές προστατεύουν τις φλέβες και τις αρτηρίες

ΤΡΟΦΕΣ Επειδή το καλοκαίρι ταλαιπωρούμαστε περισσότερο με προβλήματα στα πόδια, τις φλέβες και τις αρτηρίες λόγω κυρίως ζέστης, υπάρχουν κάποιες τροφές που μπορούν να μας... 24 Ιουλ 2021, 22:55

Πέντε μύθοι για τη διατροφή μας που καταρρίπτονται επιστημονικά

ΑΝΘΡΩΠΟΣ Υπάρχουν κάποια πράγματα στη διατροφή μας, που μάθαμε από μικρά παιδιά πως πρέπει να τα κάνουμε για να έχουμε καλή υγεία. Αυτές οι συμβουλές όμως για τη διατροφή μας... 23 Ιουλ 2021, 21:07

Πώς θα καταλάβεις αν ένα ψάρι είναι φρέσκο

ΨΑΡΙΑ Το ψάρι έχει την τιμητική του καλοκαίρι καθώς είναι ένα ελαφρύ γεύμα, που συνδέεται με τις διακοπές μας. Αυτό που σίγουρα πρέπει να γνωρίζουμε για το ψάρι είναι αν... 21 Ιουλ 2021, 15:18

Πόσες θερμίδες έχει το ποτό σας;

ΑΛΚΟΟΛ Οχι, δεν είναι μυστικό ότι τo αλκοολούχο ποτό μπορεί να έχει υψηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες. Ακόμη και αυτά που δεν συσχετίζονται με τη γλυκιά γεύση είναι συχνά... 18 Ιουλ 2021, 23:20

15 διατροφικά tips για να παραμείνεις υγιής στις διακοπές σου

ΔΙΑΙΤΑ Πως και πως περίμενες αυτές τις διακοπές, θέλεις όμως όλα να πάνε όλα καλά, να παραμείνεις υγιής και να μη… χαθείς διατροφικά, γι’ αυτό έχουμε να σου... 17 Ιουλ 2021, 19:50

Αποτοξίνωση με μηλόξυδο: Πώς γίνεται και τι προσφέρει

ΑΠΟΤΟΞΙΝΩΣΗ Η αποτοξίνωση με μηλόξυδο, δηλαδή ξυδιού που παρασκευάζεται από μήλο, τα τελευταία χρόνια είναι ιδιαίτερα δημοφιλής. Τι είναι όμως η αποτοξίνωση με μηλόξυδο, βοηθάει... 15 Ιουλ 2021, 22:30

Οι 3 καλοκαιρινές τροφές που «καίνε» το λίπος

ΤΡΟΦΕΣ Μπορεί να βρισκόμαστε στα μέσα του καλοκαιριού, ποτέ όμως δεν είναι αργά να καταναλώσουμε τις τροφές που πρέπει για να παρουσιαστούμε με αυτοπεποίθηση στην παραλία.... 11 Ιουλ 2021, 20:20

Παγωτό: Πόσο μπορούμε να φάμε και ποιοι πρέπει να προσέχουν

ΠΑΓΩΤΟ Το παγωτό είναι ο σύμμαχός μας το καλοκαίρι. Το επιδόρπιο που έχει αγαπηθεί όσο λίγα από μικρούς και μεγάλους. Ένα επιδόρπιο που μπορεί συνεχώς να μας εκπλήσσει με... 10 Ιουλ 2021, 19:20

Αυτά είναι τα καλύτερα σνακ για την παραλία

ΣΝΑΚ Ποια είναι τα καλύτερα σνακ για την παραλία; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και οι εξορμήσεις στην παραλία σε κάθε ευκαιρία είναι η καλύτερη στιγμή της... 10 Ιουλ 2021, 11:49

Οι τροφές που θα εκτοξεύσουν την ενέργεια σου

ΕΝΕΡΓΕΙΑ Σίγουρα όλες οι τροφές μας προσφέρουν ενέργεια, όμως τα φαγητά με χαμηλή διατροφική αξία προσφέρουν απότομη ενέργεια που φεύγει εξίσου απότομα και αυτό δεν βοηθάει... 08 Ιουλ 2021, 22:00

Τι θα συμβεί στο σώμα σας αν κόψετε τη ζάχαρη

ΖΑΧΑΡΗ Μόνο εύκολο δεν είναι να βγάλει κανείς τη ζάχαρη από τη διατροφή του. Ωστόσο, το αποτέλεσμα για τον οργανισμό θα είναι πολύ ευεργετικό. Οι ειδικοί συνιστούν στις... 06 Ιουλ 2021, 21:33

Οι 4 τρόποι για να κάνετε μια πιο υγιεινή διατροφή

ΤΡΟΦΕΣ Μερικοί όταν σκέφτονται την λέξη διατροφή, τους έρχονται στο μυαλό οι λέξεις “στερούμαι”, “κόβω”, “πεινάω”, κάτι που είναι πολύ... 05 Ιουλ 2021, 21:42

Οι τροφές που μειώνουν ημικρανίες και πονοκεφάλους

ΗΜΙΚΡΑΝΙΑ Σύμφωνα με μια νέα μελέτη Αμερικανών επιστημόνων, η συχνή κατανάλωση τροφών με άφθονα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα (υπάρχουν σε αρκετά ψάρια και θαλασσινά) μειώνει τόσο τη... 04 Ιουλ 2021, 21:41