Ποια ομάδα αίματος νοσεί περισσότερο από κορονοϊό

Δημοσιεύθηκε: 05 Ιουν 2020, 13:45 0

Μ. Βρετανία: 30 δισ. λίρες θα κοστίσουν τα μέτρα ανάκαμψης από τον κορονοϊό

Στα 33 δισ. ευρώ θα ανέρχονται τα χρήματα που θα διατεθούν για την ανάκαμψη από τον κορονοϊό στη Μεγάλη Βρετανία. Συγκεκριμένα, ο Βρετανός υπουργός Οικονομικών, Ρίσι... 22‘ πριν

Κορονοϊός: Σε καραντίνα ποδοσφαιριστής της Ρεάλ Μαδρίτης

Σε απομόνωση στο σπίτι του βρίσκεται και θα παραμείνει τις επόμενες ημέρες ο Λούκα Γιόβιτς, καθώς συναντήθηκε με έναν φίλο του στη Μαδρίτη, ο οποίος βρέθηκε εν... Χθες 23:48

Κορονοϊός: Δε θέλει αφίξεις εκτός ΕΕ η Ιταλία

Η Ιταλία ζήτησε σήμερα νέα προληπτικά μέτρα για τους επιβάτες που ταξιδεύουν σε χώρες της ΕΕ από κράτη εκτός του ευρωπαϊκού μπλοκ προκειμένου να περιοριστεί η... Χθες 23:24

Οι άνθρωποι με ομάδα αίματος Α+ έχουν αυξημένο κίνδυνο, σε σχέση με τις άλλες ομάδες αίματος, για ανεπάρκεια πνευμόνων και θάνατο λόγω σοβαρής λοίμωξης από κορονοϊό.

Αντίθετα, όσοι έχουν ομάδα Ο είναι προστατευμένοι σε έναν βαθμό από τον κορονοϊό, σύμφωνα με μία νέα ευρωπαϊκή μελέτη που επιβεβαιώνει τα αρχικά ευρήματα προηγούμενης κινεζικής έρευνας, αυτήν τη φορά με βάση γενετική ανάλυση ασθενών.

Οι ερευνητές, με επικεφαλής τον Τομ Κάρλσεν του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου του Όσλο, οι οποίοι έκαναν τη σχετική προδημοσίευση στο medRxiv (δεν έχει υπάρξει ακόμη κανονική επιστημονική δημοσίευση), σύμφωνα με το «Nature», ανέλυσαν το γονιδίωμα περίπου 4.000 ανθρώπων από την Ιταλία και την Ισπανία, από τους οποίους οι 1.980 σε επτά νοσοκομεία αυτών των δύο χωρών είχαν αναπτύξει αναπνευστική ανεπάρκεια λόγω της Covid-19, ενώ οι υπόλοιποι δεν είχαν μολυνθεί από τον κορονοϊό.

Οι επιστήμονες εντόπισαν δύο γενετικές περιοχές που φαίνεται να κάνουν τους ανθρώπους πιο ευάλωτους στη λοίμωξη. Όσοι έχουν σοβαρή Covid-19 είναι πιθανότερο να έχουν στο DNA τους μία από αυτές τις δύο γενετικές παραλλαγές.

Η μία γενετική παραλλαγή βρίσκεται στην περιοχή του γονιδιώματος που καθορίζει την ομάδα αίματος. Η περαιτέρω ανάλυση βρήκε ότι η ομάδα αίματος Α+ σχετίζεται με μεγαλύτερο κίνδυνο σοβαρής Covid-19, ενώ η ομάδα Ο με μικρότερο.

Η δεύτερη γενετική παραλλαγή βρίσκεται στο χρωμόσωμα 3 και φαίνεται να σχετίζεται, μεταξύ άλλων, με ένα γονίδιο που αλληλεπιδρά με τον μοριακό υποδοχέα των κυττάρων (μετατρεπτικό ένζυμο αγγειοτενσίνης ACE2), που χρησιμοποιεί ο κορωνοϊός SARS-CoV-2 για να διεισδύσει στα ανθρώπινα κύτταρα.

Το άρθρο Ποια ομάδα αίματος νοσεί περισσότερο από κορονοϊό εμφανίστηκε πρώτα στο Thes.

Υγεία ΑΙΜΑ ΚΟΡΟΝΟΪΟΣ

Κορονοϊός: Δε θέλει αφίξεις εκτός ΕΕ η Ιταλία

Κορονοϊός – ΠΟΥ: “Η επιδημία επιταχύνεται…”

ΚΟΡΟΝΟΪΟΣ Κορονοϊός: Η πανδημία Covid-19 «επιταχύνεται» και προκάλεσε 400.000 νέα κρούσματα κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου που πέρασε, προειδοποίησε σήμερα ο γενικός... 07 Ιουλ 2020, 23:08

Τι πρέπει να έχει το φαρμακείο των διακοπών

ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ Ενόψει καλοκαιριού απαραίτητο είναι να έχουμε μαζί μας ένα μικρό φαρμακείο για τις πρώτες βοήθειες. Οδηγίες και χρήσιμες συμβουλές για το φαρμακείο δίνει ο... 07 Ιουλ 2020, 13:13

ΕΟΦ: Προειδοποίηση για συμπληρώματα διατροφής

ΕΟΦ Ανακοίνωση για προϊόντα που διακινούνται στην αγορά ως συμπληρώματα διατροφής αλλά είναι επικίνδυνα για την υγεία των καταναλωτών εξέδωσε σήμερα ο ΕΟΦ. Ειδικότερα,... 06 Ιουλ 2020, 18:15

Αυνανισμός και άνδρας: Ποια είναι τα οφέλη του

ΑΝΔΡΑΣ Πολλαπλά είναι τα οφέλη που προσφέρει ο αυνανισμός στον άνδρα. Αναλυτικά, πόσο καλό μπορεί να κάνει και γιατί είναι σημαντικό για την υγεία και τον άνδρα ο... 03 Ιουλ 2020, 23:17

Μ. Βρετανία: 30 δισ. λίρες θα κοστίσουν τα μέτρα ανάκαμψης από τον κορονοϊό

Ένινγκ: «Περήφανος για τους παίκτες μου»

Στις δυσκολίες αλλά και στην μαχητικότητα των παικτών του, αναφέρθηκε ο προπονητής του Άρη , Μίκαελ Ένινγκ, μετά την ήττα από τον Ολυμπιακό Σε μια ακόμα αναμέτρηση,... 23‘ πριν

Καθάρισε στο πρώτο ημίχρονο η ΑΕΚ

Συνέχεια στα νικηφόρα αποτελέσματα έδωσε η ΑΕΚ που επικράτησε του ΟΦΗ (2-0) και διατηρήθηκε δεύτερη. Ένα ημίχρονο ήταν αρκετό για την ΑΕΚ να επικρατήσει με 2-0 του... Χθες 23:53

Κορονοϊός: Σε καραντίνα ποδοσφαιριστής της Ρεάλ Μαδρίτης

Έ-Χ-ασε και άλλο έδαφος ο ΠΑΟΚ

Ισοπαλία που τον απομακρύνει ακόμα περισσότερο από την 2η θέση και την ΑΕΚ, πήρε ο ΠΑΟΚ που έμεινε στο 0-0 με τον Παναθηναϊκό . Ο ΠΑΟΚ αναδείχθηκε ισόπαλος 0-0 με... Χθες 23:43

Οι τρόποι για να ρίξουμε γρήγορα τη θερμοκρασία στο σώμα μας

ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ Οι υψηλές θερμοκρασίες και οι ημέρες καύσωνα έχουν κάνει αισθητή την παρουσία τους και μας δημιουργούν δυσφορία και δυσκολία στις κινήσεις. Υπάρχουν όμως τρόποι για... 03 Ιουλ 2020, 21:13

Κορονοϊός: Πάνω από 517.000 οι νεκροί

ΚΟΡΟΝΟΪΟΣ Κορονοϊός: Η πανδημία του νέου κορονοϊού έχει προκαλέσει τουλάχιστον 517.416 θανάτους παγκοσμίως από τότε που η Κίνα ανακοίνωσε επισήμως την εμφάνιση της ασθένειας... 03 Ιουλ 2020, 09:20

Κορονοϊός: Επιβράδυνση της διάδοσης στην Ελλάδα

ΕΛΛΑΔΑ Κορονοϊός: Περαιτέρω επιβράδυνση της διάδοσης του κορονοϊού στην Ελλάδα δείχνει η έβδομη έκθεση προόδου του Παρατηρητηρίου Covid-19, ενώ σημειώνεται και βελτίωση στο... 02 Ιουλ 2020, 19:52

Πόσο καλό κάνει το ζεστό μπάνιο στην καρδιά

ΑΝΘΡΩΠΟΣ Το ζεστό μπάνιο δεν αναζωογονεί μόνο τις αισθήσεις σύμφωνα με τους επιστήμονες. Στις ευεργετικές του ιδιότητες όπως η καταπολέμηση των πόνων των αρθρώσεων και η... 02 Ιουλ 2020, 13:49

ΕΦΕΤ: Ανακαλεί αποξηραμένα βερίκοκα από την αγορά

ΕΦΕΤ Στην ανάκληση αποξηραμένων βερίκοκων από την αγορά προχώρησε ο Ενιαίος Φορέας Ελέγχου Τροφίμων (ΕΦΕΤ), λόγω ακαταλληλότητας του προϊόντος. Ειδικότερα, η Περιφερειακή... 29 Ιουν 2020, 12:02

Πως το κάπνισμα αυξάνει τον κίνδυνο για κορονοϊό

ΚΑΠΝΙΣΜΑ Το κάπνισμα επιβαρύνει τις αρτηρίες, προκαλεί φλεγμονή και επιφέρει βλάβες στο DNA, οδηγώντας σε διάφορα προβλήματα υγείας και αυξημένο κίνδυνο πρόωρου θανάτου,... 29 Ιουν 2020, 10:57

Κορονοϊός: Σχεδόν 484.000 οι νεκροί παγκοσμίως

ΚΟΡΟΝΟΪΟΣ Κορονοϊός : Η πανδημία του νέου κορονοϊού έχει στοιχίσει τη ζωή σε τουλάχιστον 483.872 ανθρώπους παγκοσμίως, από τότε που η Κίνα έκανε επισήμως λόγο για την εμφάνιση... 26 Ιουν 2020, 09:33

ΠΟΥ για εμβόλιο κορονοϊού: Αβέβαιη η αποτελεσματικότητα του

ΕΜΒΟΛΙΟ Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας διεμήνυσε σήμερα πως «δεν είναι βέβαιο ότι οι επιστήμονες θα μπορέσουν να αναπτύξουν αποτελεσματικό εμβόλιο εναντίον του κορονοϊού,... 25 Ιουν 2020, 21:27

Κορονοϊός: “Πράσινο φως” για χρήση της ρεμντεσιβίρης στην Ευρώπη

ΚΟΡΟΝΟΪΟΣ Η Επιτροπή Φαρμακευτικών Προϊόντων για Ανθρώπινη χρήση (CHMP) της Ευρωπαϊκής Επιτροπής συνέστησε σήμερα την υπό όρους έγκριση της ρεμντεσιβίρης, για τη θεραπεία... 25 Ιουν 2020, 20:22

ΠΟΥ: Ανησυχία για την αύξηση των κρουσμάτων κορονοϊού στην Ευρώπη

ΚΟΡΟΝΟΪΟΣ Ο αριθμός των κρουσμάτων της πανδημίας του κορονοϊού παρουσιάζει ξανά αύξηση στην Ευρώπη, προειδοποίησε σήμερα ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας (ΠΟΥ) . Ο ΠΟΥ παράλληλα... 25 Ιουν 2020, 19:56

ΠΟΥ: Πρόβλεψη ότι τα κρούσματα κορονοϊού θα φτάσουν τα 10 εκατ.

ΚΟΡΟΝΟΪΟΣ Ο γενικός διευθυντής του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας Τέντρος Αντάνομ Γκεμπρεγέσους δήλωσε σήμερα πως αναμένει ότι ο αριθμός των κρουσμάτων νέου κορονοϊού... 24 Ιουν 2020, 23:18