Μετάβαση στο περιεχόμενο
Στηρίζουμε την καμπάνια #μενουμε_σπιτι και ακολουθούμε τις οδηγίες του ΕΟΔΥ
 
Διατροφή
TAGS:   Διατροφή  •  ΔΟΥΛΕΙΑ  •  ΣΠΙΤΙ

Δουλειά στο σπίτι: Πως θα τρώτε σωστά και υγιεινά

Δημοσιεύθηκε: 25 Μαρ 2020, 20:54

σχετικα αρθρα

Επτά συμβουλές για όσους δουλεύουν από το σπίτι

Τα… μέτρα της έχουν λάβει κυβέρνηση και πολίτες στην Ελλάδα, λόγω κορονοϊού. Μάλιστα, πολλοί είναι εκείνοι που, πλέον, δουλεύουν από το σπίτι. Έτσι και,... 14 Μαρ 2020, 23:29

6 tips για να κάνεις το σπίτι σου να φαίνεται καθαρό

Παρότι στην πραγματικότητα δεν είναι Είσαι όλη μέρα στη δουλειά, την ώρα που επιστρέφεις δεν έχεις χρόνο να ασχοληθείς με το σπίτι σου και δέχεσαι αναπάντεχα... 07 Φεβ 2020, 23:18

Πως να καλύψετε γρατσουνιές και γδαρσίματα στα ξύλινα έπιπλα

Δεν μπορείτε να φανταστείτε Τα ξύλινα έπιπλα στο σπίτι σας έχουν γρατσουνιές και γδαρσίματα; Η λύση είναι απλή και είναι τα καρύδια Βραζιλίας ή πεκάν! Σπάστε τον... 17 Ιαν 2020, 00:50

Αγγούρι: 7 απίστευτες χρήσεις του

Δεν μπορείτε να τις φανταστείτε Φανταστήκατε ποτέ το αγγούρι ως ένα εργαλείο καθαριότητας ; Παρακάτω μπορείτε να διαβάσετε 7 απίστευτες χρήσεις του αγγουριού στην... 16 Ιαν 2020, 00:15

Πως θα εξοικονομήσετε χρήματα όταν καταναλώνετε πετρέλαιο θέρμανσης

Έξυπνες συμβουλές Η χρήση πετρελαίου είναι ένας από τους συνηθισμένους τρόπους θέρμανσης κατά την διάρκεια του Χειμώνα. Πολλά από τα διαμερίσματα που βρίσκονται στα... 14 Ιαν 2020, 00:32

Αυτές τις μέρες αρκετοί από εσάς αναγκαστικά δουλεύετε από το σπίτι.

Η μεγαλύτερη πρόκληση για τη δουλειά στο σπίτι είναι το πως θα καταφέρετε να τρώτε σωστά και υγιεινά. Η έλλειψη προγράμματος σίγουρα επηρεάζει ώστε να μη τηρήσετε ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα και να βρείτε ότι τρώτε μπροστά σας.

Δουλειά στο σπίτι: Βάλτε πρόγραμμα

Επειδή η ημέρα σας δε διασπάται από τις μετακινήσεις, τα meetings και το διάλειμμα για φαγητό, δε σημαίνει ότι δεν πρέπει να ορίσετε συγκεκριμένες ώρες γευμάτων. Καθιερώστε μια ώρα για πρωινό και μεσημεριανό γεύμα και μείνετε πιστή σε αυτές.

Αξιοποιήστε τον έξτρα χρόνο

Αν το γραφείο σας είναι μακριά από το σπίτι σας και έχετε συνηθίσει να σπαταλάτε μία ολόκληρη ώρα για την πρωινή σας μετακίνηση, μπορεί να σας φανεί δελεαστικό να χρησιμοποιήσετε αυτόν τον χρόνο για να χουζουρέψετε. Αντ’ αυτού, προσπαθήστε να χρησιμοποιήσετε παραγωγικά αυτόν τον έξτρα χρόνο. Κάντε γυμναστική στο σαλόνι σας ή προετοιμάστε ένα υγιεινό γεύμα.

Προμηθευτείτε τα σωστά τρόφιμα

Αγοράστε (μια λογική ποσότητα) υγιεινά τρόφιμα, ώστε να μπορείτε να ετοιμάζετε κάτι γρήγορο και εύκολο για να φάτε, αντί να παραγγέλνετε. Αν η δουλειά από το σπίτι σάς παίρνει το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας ή απλά σιχαίνεστε τη μαγειρική, βράστε δύο αυγά, ψήστε μερικά λαχανικά και συνοδεύστε τα με τυρί κότατζ και ελαιόλαδο. Δε χρειάζεται κάτι πιο περίπλοκο!

Αποφύγετε τα λάθος τρόφιμα

Εκτός από το να διασφαλίσετε ότι τα ντουλάπια σας είναι γεμάτα με υγιεινά τρόφιμα, καλό είναι να βεβαιωθείτε ότι δε βρίσκονται στο σπίτι τρόφιμα-πειρασμοί που θα σας παρασύρουν σε διατροφικές ατασθαλίες.

Ξέρετε, μιλάμε για εκείνα τα μπισκότα με κομμάτια σοκολάτας που απλά δε γίνεται να φας μόνο ένα. Σε ένα γραφείο γεμάτο ανθρώπους είναι πολύ πιο εύκολο να περιοριστείτε στο ένα μπισκότο και να μοιραστείτε τα υπόλοιπα, αλλά όταν εργάζεστε από την άνεση του σπιτιού σας, μόλις ανοίξετε το πακέτο, είναι αρκετά πιθανό να το καταβροχθίσετε όλο μόνη σας.

Μένουμε σπίτι: «Βαραίνει» η ζυγαριά – Συμβουλεύουν οι ειδικοί

Μην τρώτε στο γραφείο σας

Η μετατροπή του γραφείου σας σε τραπεζαρία δεν είναι η καλύτερη ιδέα. Οταν κάθεστε στο γραφείο σας κατά τη διάρκεια του γεύματος, δε δίνετε ιδιαίτερη προσοχή στις γεύσεις και τις υφές του φαγητού σας, γεγονός που στερεί όλη την απόλαυση από τη διαδικασία.

Μάλιστα, τρώγοντας βιαστικά στο γραφείο σας όχι μόνο δεν ευχαριστιέστε το φαγητό σας, αλλά και δεν είστε σε θέση να αντιληφθείτε πότε έχετε χορτάσει. Σταματήστε, λοιπόν, να βλέπετε το μεσημεριανό σας γεύμα ως μία ακόμη αγγαρεία που πρέπει να βγει από τη λίστα και δώστε του την προσοχή που του αξίζει.

Σταματήστε το άσκοπο τσιμπολόγημα

Εάν το γραφείο σας είναι ακριβώς δίπλα στην κουζίνα, αυτό θα είναι ακόμη πιο δύσκολο. Η υπέρβαση της επιθυμίας σας για σνακ είναι πραγματικά η μεγαλύτερη πρόκληση. Αν δεν μπορείτε να αντισταθείτε στο τσιμπολόγημα, βεβαιωθείτε ότι έχετε υγιεινές επιλογές. Οι ανάλατοι ξηροί καρποί, τα φρέσκα φρούτα και τα λαχανικά είναι όλα καλύτερα από τα πατατάκια, τις σοκολάτες και μπισκότα.

Επίσης, καλό είναι να σταματήσετε να επιβραβεύετε τον εαυτό σας με φαγητό μετά από κάθε task που ολοκληρώνετε και να τρώτε σνακ μόνο όταν χρειάζεστε μια δόση ενέργειας για να συνεχίσετε τη δουλειά σας.

Μην το παρακάνετε με τον καφέ

Προσπαθήστε να έχετε επίγνωση της ποσότητας καφεΐνης που καταναλώνετε και αποφύγετε τον καφέ πολύ αργά μέσα στην ημέρα, καθώς μπορεί να επηρεάσει τον ύπνο σας. Δοκιμάστε να στραφείτε στον ντεκαφεϊνέ ή δοκιμάστε μερικά βότανα.

Πηγή: vita.gr

Το άρθρο Δουλειά στο σπίτι: Πως θα τρώτε σωστά και υγιεινά εμφανίστηκε πρώτα στο Thes.

σχετικα αρθρα

Επτά συμβουλές για όσους δουλεύουν από το σπίτι

Τα… μέτρα της έχουν λάβει κυβέρνηση και πολίτες στην Ελλάδα, λόγω κορονοϊού. Μάλιστα, πολλοί είναι εκείνοι που, πλέον, δουλεύουν από το σπίτι. Έτσι και,... 14 Μαρ 2020, 23:29

6 tips για να κάνεις το σπίτι σου να φαίνεται καθαρό

Παρότι στην πραγματικότητα δεν είναι Είσαι όλη μέρα στη δουλειά, την ώρα που επιστρέφεις δεν έχεις χρόνο να ασχοληθείς με το σπίτι σου και δέχεσαι αναπάντεχα... 07 Φεβ 2020, 23:18

Πως να καλύψετε γρατσουνιές και γδαρσίματα στα ξύλινα έπιπλα

Δεν μπορείτε να φανταστείτε Τα ξύλινα έπιπλα στο σπίτι σας έχουν γρατσουνιές και γδαρσίματα; Η λύση είναι απλή και είναι τα καρύδια Βραζιλίας ή πεκάν! Σπάστε τον... 17 Ιαν 2020, 00:50

Αγγούρι: 7 απίστευτες χρήσεις του

Δεν μπορείτε να τις φανταστείτε Φανταστήκατε ποτέ το αγγούρι ως ένα εργαλείο καθαριότητας ; Παρακάτω μπορείτε να διαβάσετε 7 απίστευτες χρήσεις του αγγουριού στην... 16 Ιαν 2020, 00:15

Πως θα εξοικονομήσετε χρήματα όταν καταναλώνετε πετρέλαιο θέρμανσης

Έξυπνες συμβουλές Η χρήση πετρελαίου είναι ένας από τους συνηθισμένους τρόπους θέρμανσης κατά την διάρκεια του Χειμώνα. Πολλά από τα διαμερίσματα που βρίσκονται στα... 14 Ιαν 2020, 00:32

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ο ρόλος της διατροφής μας στην αντιμετώπιση του κορονοϊού

ΑΝΘΡΩΠΟΣ Τις τελευταίες ημέρες παρατηρείται έντονο ενδιαφέρον του κοινού σχετικά με το ρόλο της διατροφής στην πρόληψη και την αντιμετώπιση της νόσου COVID-19. Πληθώρα... Χθες 6:15 μμ

Τα οφέλη των φρούτων στην καθημερινή μας διατροφή

ΦΡΟΥΤΑ Πολλά και σημαντικά είναι τα οφέλη των φρούτων στην καθημερινή μας διατροφή. Με τον τρόπο αυτό θωρακίζουμε την υγεία μας και ενισχύουμε το ανοσοποιητικό μας,... 23 Μαρ 2020, 23:58

Μένουμε σπίτι: «Βαραίνει» η ζυγαριά – Συμβουλεύουν οι ειδικοί

ΚΟΡΟΝΟΪΟΣ Ο κορονοϊός μας αναγκάζει να μείνουμε σπίτι, με τη ζυγαριά, πλέον, να… βαραίνει. Τα γεύμα πλέον πολλαπλασιάστηκαν και οι «επιδρομές» στο ψυγείο με τα επιπλέον... 21 Μαρ 2020, 15:57

5 φρούτα και λαχανικά με βιταμίνη C που προφυλάσσουν το αναπνευστικό

ΒΙΤΑΜΙΝΗ Φρούτα και λαχανικά: Η βιταμίνη C θεωρείται φρουρός του οργανισμού μας από τις λοιμώξεις του αναπνευστικού. Εντάξτε λοιπόν στην καθημερινή σας διατροφή φρούτα και... 19 Μαρ 2020, 20:17

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

Δεν έχει σχολιάσει κανείς αυτό το άρθρο. Γράψε το πρώτο σχόλιο...

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

* Υποχρεωτικά πεδία  •  Απομένουν 2500 χαρακτήρες

Δείτε ακόμα

14 τρόφιμα με αντιμικροβιακή και αντισηπτική δράση που κρύβει η κουζίνα μας

ΑΝΟΣΟΠΟΙΗΤΙΚΟ Υπάρχουν τρόφιμα στο σπιτικό καλάθι μας που μπορούν να δυναμώσουν τον οργανισμό μας. Παρακάτω μπορείτε να δείτε 14 τρόφιμα με αντιμικροβιακή και αντισηπτική δράση... 16 Μαρ 2020, 16:42

Το λάθος που κάνουν όσοι παχαίνουν ξανά μετά τη δίαιτα

ΔΙΑΙΤΑ Κατά ένα μεγάλο ποσοστό, οι περισσότεροι άνθρωποι παίρνουν πάλι τα κιλά που έχασαν μετά την ολοκλήρωση της δίαιτας τους. Ωστόσο οι ειδικοί επισημαίνουν ότι όσοι... 14 Μαρ 2020, 12:30

Τι πρέπει να προσέχουμε στη νηστεία

ΝΗΣΤΕΙΑ Η νηστεία είναι ένας τρόπος για την πρόληψη παθήσεων αλλά και σημαντικός παράγοντας στη διατήρηση της υγείας, ενώ βοηθάει στην ανάπτυξη των διανοητικών και... 29 Φεβ 2020, 11:10

Οι τροφές που ενισχύουν τα οστά και βοηθάνε στην οστεοπόρωση

ΟΣΤΑ Τα τρόφιμα που είναι πλούσια σε ασβέστιο, βιταμίνη D και άλλα θρεπτικά συστατικά είναι σημαντικά για την υγεία των οστών και τη συνολική σας υγεία. Οι τροφές που... 26 Φεβ 2020, 11:31

Πρωινό: Γρήγορα και υγιεινά

ΠΡΩΙΝΟ Πόσο χρόνο περνάτε στην προετοιμασία του πρωινού σας; Το πρωινό είναι ίσως το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας, συνήθως όμως βιαζόμαστε να πάμε στη δουλειά ή στο... 23 Φεβ 2020, 16:58